איך אפשר לתפעל את האתר בצורה פשוטה יותר בעזרת אוטומציה?

מסך
תוכן העיניים

אנו נמצאים בעידן שבו המכונות מחליפות לאט ובזהירות את בני האדם במקצועות שבהם העבודות פשוטות חוזרות על עצמן.

כאשר מדובר באתרי אינטרנט ישנן תהליכים שאפשר להשאיר את העבודה למכונה ותהליכים אחרים שרק בן אנוש יכול לבצע.

אתרי אינטרנט בעצמן משמשים כמכונות שמחליפות התעסקות של בני אדם. כמו: מכירת מוצרים, שליחת דואר, עדכון אתרים על הזמנות שהתקבלו וכו', אבל למרות כל זה מרבית העבודה נעשית על ידי בני אדם.

בעלי אתרים שרוצים לחסוך משמעותית בזמן יקר פונים לשתי סוגי אוטומציות. אוטומציה בתפעול השוטף של האתר ואוטומציה שמתעסקת בשיווק.

כיום ישנן כלים לאוטומציה לתפעול האתר, אך לא מומלץ לעשות בהן שימוש כי הם פוגעות ביכולת לקדם את האתר בצורה טובה ואורגנית, אך בהחלט אפשר להיעזר בהן בתהליכי שיווק.

 

אוטומציה לניהול אתר

ישנם כלים שונים המאפשרים לסרוק ולהעתיק תוכן מאתרים מתחרים וחלק מחברות הפיתוח של חנויות מקוונות מציעות אותן ללקוחות, אך מה שקורה בפועל יוצר מידע משוכפל שזהה לאתרים שונים ולכן מנועי החיפוש רואים את התוכן כחסר ערך, כי הוא לא עושה את עבודתו ומבזבז זמן יקר. ומכיוון שכך,   נהוג לפנות חברות שמנהלות אתרים, כדי שהם ייקחו את המושכות ע"י סוג של אוטומציה אנושית. חברת ניהול מקצועית תעמיד מנהל אתר שיעשה את מה שיבקשו ממנו וכך יושגו תוצאות אופטימליות מבלי איבוד הכוח של התוכן הנמצא באתר.

 

אוטומציה לשירות באתר

ישנם מגוון כלים שנותנים שירות באתר ללא יד אדם וזאת ניתן לשלב בצ'טים עם בוט שבתוכו מגוון תשובות שמוכנות למרבית השאלות שלפעמים חוזרות על עצמם. תוספת של בינה מלאכותית תדע לנתב את הגולשים לשירות מענה ורק היעדר תשובה תוביל לנציג אנושי מה שיחסוך זמן יקר לנציגים ומענה רוחבי לכלל הלקוחות. אך למרות עובדות אלו מדובר בשירות די שיטחי עבור הגולשים שמזהים, כי מדובר ברובוט שלא באמת פותר עבורם את הבעיה. הוא יבצע את הסינון הראשוני לגורם מטפל בתוך הארגון שיהיה חייב למצוא פתרון מיידי לשביעות רצונם של הגולשים.

 

אוטומציה לשיווק האתר

אוטומציה בשיווק עובדת טוב יותר מכולם וזאת מכיוון שלכלים האוטומטיים בשיווק יש יכולות ניטור ואופטימיזציה שאין לאדם האנושי. אפשרי לממשק את האתר לכלים שונים שיפרסמו את המוצרים המוצעים לקהל הרחב בצורה אופטימלית ואפקטיבית תוך שינוי ושיפור הביצועים תוך כדי עבודה. בעזרת כלים אלו אפשר להגיע לקהלי יעד חדשים וכל זאת באופן אוטומטי לגמרי. יכולת גידול הפעילות העסקית מקנה לבעל העסק תוכניות ארוכות טווח וישנם שפע בכלים שונים שמותאמים ללקוח. כך שהטמעתם באתרי מכירות, תדמית ובאתרי שירותים לציבור הרחב תביא לתוצאות יעילות.

 

לסיכום

תהליכים אוטומטיים עדיין בתחילת דרכם, אך בשנים הקרובות נראה התקדמות וכלים חדשים שיכנסו לתחום. אך נכון להיום עדיין יש לפנות לחברות ניהול אתרים שישיגו את התוצאות הרצויות.

 

בניית אתר

490 בניית אתרים - סמל
בניית אתרים
מבית עשהאל דרייר בע"מ

בניית אתרי אינטרנט על תשתית וורדפרס, אתרים ברמה הגבוהה ביותר מתאימים לקידום במנועי החיפוש, מבית עשהאל דרייר מקדם אתרים מקצועי עם צוות שיודעים להבריג את האתרים שלכם במקום הראשון.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מאמרים נוספים בנושא
מחפש את החברה שתבנה את האתר שאתה חולם עליו?
חייג עכשיו!
פתקים
מדריכים דיגיטליים
טרנד מדבקות השם החם באינטרנט

מדבקות השם באינטרנט הפכו כבר ממזמן לאופנתיות ויעילות יותר מהמדבקות הקונבנציונאליות והפשוטות לאור העובדה שיש להן יתרונות רבים – על כך במאמר הבא.   מדוע

לוגואים מצליחים
מדריכים דיגיטליים
איך למצוא אטרקציות למשפחות אונליין

בין אם יוצאים לטיול של מספר ימים ובין אם פשוט מחפשים שובר – שגרה ליום של הנאה משפחתית, ישנן המון אטרקציות משפחתיות. המגוון הוא רחב

אתר אופנה
מדריכים דיגיטליים
משמעויות של לוגו מקצועי באתרים

כשאומרים את המילה לוגו מיד מדמיינים את התפוח של חברת אפל,  את הצבעים של קוקה קולה, את שקיות הבגדים השחורות של זארה וכיוצא בזה. לוגו

מחשב נייד
מדריכים דיגיטליים
בדיקות חדירה לאפליקציות WEB

סביבות מחשוב ארגוניות ישנם אתגרים רבים בתוך הסביבה של מערכות מחשב ארגוניות: סיכוני תקיפות סייבר, בעיות ואירועי אבטחה, גניבה של מידע ופריצות. בעיות בשירות הארגון