קידום אונליין מבוסס על התאמה של המסר לקהל היעד. ספציפית עם גריל גז, צריך להשקיע בפילוח של קהל היעד והלקוחות, למצוא את הפלטפורמה המתאימה ולהדגיש את היתרונות.
בנוסף, מומלץ לנצל את ההזדמנות כדי להניע גולשים לפעולה ולא לשכוח להישאר עם אצבע על הדופק בנוגע למדידת ביצועים של קמפיינים שונים
התחום של קידום אונליין שונה בצורה מהותית מהאופן שבו מבצעים קידום מסורתי. בעוד בקידום מסורתי השאיפה היא לפנות אל קהל יעד רחב ככל האפשר, בקידום אונליין המטרה היא הפוכה: לחדד את המסר כך שהוא יגיע אל הלקוחות הפוטנציאליים הרלוונטיים ביותר ובנקודת הזמן הנכונה. בשביל לעשות את זה, אפשר להשתמש בכמה דרכים וטכניקות.
הדוגמא הכי טובה ליתרונות של קידום אונליין היא גריל גז מומלץ. מצד אחד, קהל היעד של גריל הגז יחסית מצומצם כי הוא כולל רק את הגברים והנשים שאוהבים לצלות בשר בעצמם ומעדיפים את הפתרון הנוח על המנגל הקלאסי. מצד שני, קהל היעד של גריל גז מומלץ לא יהיה מוכן להתפשר על פחות מהטוב ביותר. אז איך מעבירים לו את המסר הנכון? הנה כמה הצעות:
-
התאמה של המסר לקהל היעד ולפלטפורמה
ברשתות חברתיות, המסר יהיה מבוסס על פוסטים קצרים וקולעים. בפורומים מקצועיים, צריך להשקיע בתוכן איכותי, מנומק ונרחב. באתרים הכלליים, אפשר לקיים שיתופי פעולה ולשלב בין תוכן ממומן לבין קמפיין באנרים.
-
פילוח קהל היעד והלקוחות
קידום אונליין מבוסס על פילוח של קהל היעד. עוד לפני שפותחים את הקמפיין, צריך לבדוק מי בדיוק קהל היעד ומה מאפיין אותו. בשביל לעשות את זה, לוקחים בחשבון פרמטרים כמו גיל ממוצע של הלקוחות, מצב סוציו-כלכלי, עיר מגורים, סטטוס משפחתי וכן הלאה.
-
השוואה בין פלטפורמות
היתרון של קידום אונליין הוא שאפשר כל הזמן להשוות בין הפלטפורמות. על בסיס השוואה כזו, ניתן לדעת איזה סוג של קמפיין להתחיל בכל שלב. בנוסף, המטרה של השוואה בין פלטפורמות היא לחסוך בהוצאות, אבל בלי שזה יבוא על חשבון הביצועים.
-
הנעה לפעולה מיידית
קידום אונליין שונה מקידום רגיל בכך שהוא מאפשר הנעה מיידית לפעולה. אם גולשים מחפשים מידע על גריל גז מומלץ, הם כנראה רוצים לקנות אותו בהקדם. אז אם כבר מגיעים אל הגולשים האלה, צריך לדאוג שבתוך הקמפיין יהיה כפתור ברור ליצירת קשר או לכל הפחות להשארת פרטים.
-
מדידת ביצועים והשוואה בין קמפיינים
כאמור, לקוחות שמחפשים אחר גריל גז יכולים לאסוף מידע דרך הרשתות החברתיות, באתרי הפורומים המקצועיים או באתרים הכלליים. עבור המקדם, המשמעות היא שחשוב מאוד להתאים את המסר גם לקהל היעד וגם לפלטפורמה. בשביל זה, מודדים כל הזמן את הביצועים ולא חוששים לבצע התאמות או שינויים.