אם אתם בעלי עסקים, אם יש לכם חנות או שאתם מוכרים שירותים כלשהם ללקוחות – כרטיס ביקור דיגיטלי הוא חלק בלתי נפרד מהעסק שלכם. בעבר כרטיס ביקור היה הפנים של כל עסק. כל עסק שכיבד את עצמו הדפיס אלפי כרטיסי ביקור והשקיע רבות בלהכין אותם ובלהפיץ אותם. כיום, בעידן הדיגיטלי, כרטיס הביקור קיבל צורך שונה ושימוש אחר.
הכנת כרטיס ביקור דיגטלי
כיום, כרטיסי הביקור קיבלו צורה שונה. אם בעבר היה נהוג להכין כרטיס עם תוכן כתוב בעיקר, כיום כרטיס הביקור לא מוגבל לתוכן בלבד ויכול להכיל תמונות, סרטונים, גיפים וגם תוכן שיווקי כתוב היטב. בתור התחלה, חשוב להבין את הצורך של העסק שלכם בכרטיס ביקור – אם זה הפצת מוצרים, הפצה ושיווק השירות שאתם נותנים, היכרות כללית עם העסק שלכם או סתם מזכרת ללקוח שיכול לחזור אליכם שוב. לאחר מציאת הצורך חישבו היטב על קונספט הכרטיס – צבע, צורה, כיתוב ותמונות. ניתן להיעזר בגרפיקאית שתעצב עבורכם את הקונספט העיקרי, ואתם תוכלו לשנות אותו מדי פעם ולהתאים את הכרטיס הדיגיטלי לרוח התקופה. לפרטים – https://digitalbcard.co.il.
שימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי
אם יש לכם בעסק מייל או וואצפ עסקי, תוכלו לשלוח בסוף המייל את הכרטיס שלכם. אם יש לכם רשימת תפוצה במייל או שאתם מתכתבים עם לקוחות באופן יום יומי, כרטיס דיגטלי הוא חשוב ליצירת הכרה ע"י הלקוחות בעסק שלכם, והוא לאט לאט יחלחל ללקוחות עם התוכן שתשימו בו. לדוגמא אם אתם מתעסקים בתחום מסוים, ורוצים להיות מומחים בו, כמובן שעם הפעולות שאתם עושים בנוסף, הכרטיס הדיגיטלי ישקף ללקוחות שלכם את היעדים שלכם, והמסרים שתכתבו בו יחלחלו. גם בוואצפ ניתן להוסיף אותו בסטטוס וכל יום קצת לשנות ולהוסיף וזה יעשה את העבודה. כמובן שבכלל ברשתות חברתיות הפרסום שלכם יכול להיות הרבה בזכות כרטיס הביקור הדיגיטלי, הטמעתו בדף הפייסבוק או האינסטגרם והפצתו ברשתות.
יתרונות הכרטיס הדיגיטלי
עם עדיין לא השתכנעתם שכרטיס הביקור יכול לעבור כולו לדיגיטל, תהיו חייבים לפתח יותר מודעות לסביבה ולהשפעות של נייר וכריתת עצים על הסביבה. כרטיסי הביקור המודפסים סתם יבזבזו לכם כסף, בעוד שיעילותם תהיה פחותה בהרבה מיעילות הכרטיס הדיגיטלי, כמו שפירטנו למעלה. הדפסת כרטיס ביקור מזהמת, משום שנייר כרטיס הביקור מופק מהרבה ניירות ומתהליכים לא ירוקים. מה שנכון כמובן גם לפרוספקטים ולפליירים. כיום רוב האנשים והלקוחות הפוטנציאלים לא יסתכלו לכיוון החומרים המודפסים ויעדיפו לשמור את העסק שלכם בטלפון או במחשב ולא להתעסק עם כרטיסים מודפסים.
סיכום
יעילות הכרטיס הביקור הדיגיטלי גדולה בהרבה מכרטיס ביקור רגיל מודפס, אינה מבזבזת לכם כסף, אינה פוגעת בסביבה, תייצג אותכם ואת העסק בכבוד, והכי חשוב – תפיץ בצורה המייטבית ביותר את המוצרים או השירות שהעסק שלכם מציע.