בשנים האחרונות אנו עדים למועדוני לקוחות רבים שצצים כמו פטריות לאחר הגשם. נדמה לעיתים כי בעלי עסקים רבים הבינו שניהול של מועדון לקוחות הוא הדבר הנכון ביותר עבורם. עובדה זו גרמה לנו לתהות איך בכלל עושים את זה? איך מקימים ומנהלים מועדוני לקוחות? אם השאלה הזו מרתקת גם אתכם, כדאי שתישארו אתנו ותגלו את כל המידע החיוני בנושא.
רגע, מה זה בכלל מועדון לקוחות?
אי אפשר לכתוב מדריך מעמיק אודות מועדון לקוחות והניהול שלו, מבלי להסביר מה זה בכלל מועדון שכזה. אנחנו כאן כדי ליידע אתכם כי מועדון לקוחות מאפשר מעקב אחר הרכישות של הלקוחות שלכם. מדובר בכלי חיוני לניהול העסק שיכול להקל עליכם בהתאמת המכירות ללקוח. זה ידוע כי מועדון לקוחות מאפשר בסופו של דבר להביא לחזרה גדולה יותר של לקוחות בטווח זמן קצר במיוחד. עכשיו, כשיש לכם את הרקע בנושא זה, אפשר להסביר לכם איך מנהלים מועדון לקוחות.
איך מנהלים מועדון לקוחות?
אם תכננים לנהל בעצמכם מועדון לקוחות, כדאי שתדעו שזו הדרך הלא מקצועית לבצע את ההליך. ניהול של מועדוני לקוחות איכותיים ומוכרים ביותר נעשה תוך הסתייעות בגורמים חיצוניים שיש להם ניסיון בדבר. כן, קראתם נכון, יש חברות שזה התפקיד שלהן, לנהל את מועדוני הלקוחות שלכם. כך מתאפשר לכם להמשיך בשגרת העבודה שלכם, מבלי לשבור את הראש ולנסות להבין איך למשוך את הלקוחות אליכם.
מה הם הכלים שמאפשרים לנהל מועדון לקוחות על הצד הטוב ביותר?
אם אתם חברים במועדוני לקוחות שונים, סביר להניח ששמתם לב לכלים המוכרים ביותר שמוצעים לכם מבין השורות בהודעות ה – SMS שנשלחות אליכם ובמיילים. ריכזנו עבורכם כמה כלים שנחשבים למוצלחים ביותר:
- תכנית נאמנות שמאפשרת לממש כסף או נקודות שנצברו במהלך הקניות הקודמות
- הטבות שמגיעות למצטרפים חדשים
- הטבות קבועות לחברי מועדון וותיקים (כמו למשל הטבות ביום הולדת או ביום ההצטרפות למועדון וכו')
למה חשוב לנהל את מועדון הלקוחות עם חברה מקצועית?
חשוב מאוד לפנות אל חברה מקצועית בתחום ניהול מועדון הלקוחות, כדי שתוכלו להיות בטוחים שיש לה את הידע המעמיק ביותר בנושא. חברות מקצועיות עורכת מהלכים שיווקיים מצליחים ויש להן שיטות ניהול ייחודיות. השילוב בין השניים מאפשר להביא בסופו של דבר לקידום משמעותי של העסק.
אם אינכם יודעים איך לפנות לחברה מקצועית ומומלצת, אנו מציעים לכם לערוך בירור ברחבי הרשת ולקרוא חוות דעת שנכתבו בנושא על ידי בעלי עסקים שונים. ניתן לקרוא חוות דעת אמינות בלשונית הביקורות של גוגל ובקבוצות פייסבוק של בעלי עסקים.
לסיום
עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך מנהלים מועדון לקוחות איכותי. בשלב זה יש לכם את כל האינפורמציה הדרושה, כך שעליכם רק ליישם את הנכתב לעיל ולהיות בטוחים שהעסק שלכם נמצא בהליכי תנופה.