עד לפני יותר מעשור, ערוצי הפרסום שהיו זמינים לבעלי עסקים היו בעיקר מהטלוויזיה, הרדיו ובעיתון.
עם התפתחות הטכנולוגיה הובלו הצרכנים לחיבור כמעט אינסופי לאינטרנט ושימוש בלתי פוסק בעולם הדיגיטלי.
ניהול קמפיין ממומן עוזר לך כבעל עסק לחשוף את השירות שלך ולהגיע לקהל היעד שאליו כיוונת בעלות נמוכה יחסית תוך כדי שאתה ער לתנועה ולאופן שבו
הקמפיין פועל.
לפניכם מספר טיפים לניהול קמפיין ממומן שישמש עבורכם כלי יעיל ואפקטיבי:
-
תקציב
קמפיין ממומן עולה כסף, לכן חשוב להגדיר את התקציב היומי, השבועי והחודשי, כדי שחברת הקידום תוכל לנהל קמפיין אפקטיבי בתקציב שהגדרתם להם מראש.
-
מודיעין
אספו מידע מודיעיני על המתחרים שלכם. אלו מוצרים הם מפרסמים ואיך הם מנסחים את המודעות שלהם, ובכך תוכלו לתת מענה אחר ושונה לציבור הלקוחות שעליו אתם מתחרים. ידיעת היריב תוביל אתכם ללמידה אפקטיבית שתעזור לכם בבניית אסטרטגיה שיווקית יעילה.
-
קהל יעד
בסופו של דבר העבודה היא מול אנשים וצריך להבין את הצורך שלהם. לכן, פלחו בדייקנות את קהל היעד שלכם: מקום, גיל ובאיזה שעה הקמפיין שלכם יהיה פעיל. וכל זאת על ידי הגדרה מדויקת של קהל היעד שלכם, הגדרת צרכיו ורצונותיו כדי שיתאימו לאופי הקמפיין.
עוד מידע תמצאו כאן: https://www.onlineshmonline.com.
-
מחקר
על מנת שתוכלו לזהות באופן מקצועי ובהיר את קהל היעד שלכם בצעו מחקר ביטויי מפתח מקיף שיעזור לכם להבין מה הלקוחות הפוטנציאלים שלכם מקלידים בשורת החיפוש של גוגל, כאשר הם מחפשים מוצר או שירות כמו שלכם וכמה חיפושים נערכים לביטוי הזה בחודש. נתונים אלו יוכלו לעזור לכם להבין את נקודות החוזק והחולשה שלכם ולתקן בהתאם.
-
הגדרת ביטויי מפתח שליליים
קח תחסכו הקלדות מיותרות ויקרות שלא ישרתו את הקמפיין שעליו השקעתם את מיטב כספכם. לדוגמא: העלתם קמפיין גלשנים וציוד גלישה וגולשים רשמו בגוגל "לבדיקת מהירות גלישה באינטרנט" מה שלא רלוונטי לכם.
חשוב להגדיר במדויק את מטרות הקמפיין, כדי לחסוך התעסקות מיותרת עם לקוחות שלא רלוונטים לקמפיין שלכם.
-
מודעות לוכדות
צרו מודעות שלוכדות את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, ויובילו אותם להקליד ישירות לעמוד הנחיתה שלכם. אבל אל תטעו אותם ואל תבטיחו הבטחות חסרות בסיס.
-
איכות הדף שלכם
הקפידו על דף שמתאים לגלישה מטלפון חכם, על תוכן המציג תועלות ברורות ומניע לפעולה. דף צבעוני ומזמין שידידותי למשתמש הפשוט ביותר ובעיקר על טופס צור קשר סופר ידידותי.
-
דרישת דוחות תקופתיים מחברות הקידום
דרשו מחברות הקידום שלכם דו"חות תקופתיים שמפרטות את מילות המפתח שמניבות תוצאות טובות יותר? באילו שעות הקמפיין אפקטיבי יותר? וכיצד הלקוחות מתנהגים באתר שלכם? קח תהנו מאופטימיזציה מתמדת שתוביל לשיפור הקמפיין הממומן שלכם ולשימוש יעיל יותר בתקציב הפרסום.