כיום, בניית אתר אינטרנט ייצוגי לחברה הוא משהו הכרחי. האינטרנט הפך להיות מוקד החיפוש הראשי, וגם במידה ופגשת את הלקוח במדיה אחרת, מיד לאחר ההיכרות הראשונית הוא יחפש אותך באינטרנט. מה שהוא ימצא שם יהיה ייצוג ישיר שלך ושל עבודתך. השאלה היא האם הלקוח ימצא אתר מרשים, מושקע, אינפורמטיבי, עם תמונות תדמית וחוות דעת של לקוחות, או שימצא אתר רעוע ולא מקצועי.
מציאת עורך דין מתאים
כדי שתוכלו למצוא עורך דין בין אם מדובר במציאת עורך דין בבאר שבע או אפילו אם מדובר במציאת עורך דין בראשון לציון, עורך דין כזה שתוכלו לתת בו אמון, אשר ידע לייצג אתכם ולהעביר בצורה מיטבית את הרצונות והדרישות שלכם, צריך לדעת במה להתמקד.
- המלצות – דרך טובה למצוא עורך דין שיתאים לכם, זה דרך המלצות, חברים, קולגות או קרובי משפחה, אשר נעזרו בעבר בעורך דין מהתחום הרלוונטי לכם, יכולים להיות עורכי הדין שיתאימו גם לכן. תשאלו, תתייעצו, אולי תמצאו בדיוק מה שאתם צריכים.
- רשתות חברתיות – דרך נוספת למציאת עורך דין, זה דרך הרשתות החברתיות, תוכלו למצוא שם פרסום רב אודות עורכי דין שונים ואך לראות את התגובות השונות של אנשים, לקבל תמונה מעט על האם מישהו מהם יוכל להיות עורך דין שיתאים לכם.
- מנועי חיפוש – תוכלו לנסות גם דרך מנועי החיפוש הפשוטים הקיימים, לרשום מה אתם מחפשים ובדף התוצאות תקבלו השלמה של אופציות רלוונטיות מבחינת מיקום והתחום הרלוונטי.
- אתרים ייעודיים – יש היום המון אתרים ייעודיים, במיוחד עבור המצבים האלו, שם תוכלו לקבל מידע רב אודות עורכי הדין השונים, דירוגים, מיקום, התאמה ועוד. יש באתרים האלו המון מידע רלוונטי שיוכל לעזור לכם בקלות רבה למצוא את עורך הדין המושלם עבורכם.
מנועי חיפוש
כפי שניתן לראות, מנועי החיפוש העדכניים הינם ברובם מנועים דיגיטליים. בעידן הנוכחי, אדם המחפש עורך דין יחפש בגוגל, ולא בדפי זהב. לכן, חייבת להיות נוכחות בגוגל. ככל שאתר האינטרנט שלכם יהיה ברמה יותר גבוהה, כך תוכלו להגיע ליותר אנשים. בנוסף, האתר מנגיש את הצורה ליצירת
קשר עמכם, את תחומי המומחיות שלכם, גודל החברה שלכם, והרמה אותה אתם משדרים.
מיקום גאוגרפי
היות ועורך דין הוא נותן שירות מאוד ספציפי, צריך להתחשב באפיונים נוספים. לקוח הגר בקריות, כנראה לא ייעזר בשירותיו של עורך דין החיי באילת. לכן, האתר צריך לעשות אופטימיזציה לפי מיקום גיאוגרפי, ולקדם עצמו בקרב אנשים החיים בסביבת ממשרד עורכי הדין. זאת ועוד הם אפיונים נוספים שצריכים להיעשות על מנת לקדם באופן מקסימלי את הפרופיל המקצועי שלכם באינטרנט ועל מנת להשיג כמה שיותר כניסות לאתר שיתורגמו ללקוחות ממשיים.
אפיונים נוספים
כמובן שכיום כל אחד יכול לפתוח אתר. לעומת זאת, לא לכל אחד יש את הידע הטכני לבצע את האפיונים הנכונים שיובילו לחשיפה מקסימלית, את האופטימיזציה למכשירים שונים (למשל, אם אפתח את האתר בנייד, האם יראה אותו דבר?), ואת ההבנה של איך גוגל עובד ולפי אילו פרמטרים הוא מחזק את האתר שלך בכך שהוא מעלה אותו במיקום בין דפי גוגל השונים כך שכאשר מחפשים לדוגמא, עורך דין בבאר שבע – ימצאו דווקא אתכם.
לסיכום
כפי שהיית רוצה שמשרדך יהיה ייצוגי ומרשים בעת פגישת לקוחות פוטנציאליים, כך עלייך להתייחס לפתיחת אתר. ככל שיהיה יותר מרשים, כך הלקוח יהיה אמון כי עובד עם עורך דין רציני.