משרד פרסום יכול להציע שירותים נרחבים הרבה יותר ממה שאתם חושבים. שכן, רבים סבורים שמשרד שכזה מציע בעיקר שירותי פרסום בשלטי פרסום, ברדיו ובטלוויזיה. אבל האמת היא, שמאז שהאינטרנט הפך להיות המדיה הבולטת ביותר בתחום, משרדי הפרסום החלו להתמקצע באופן מעמיק גם בתחום זה. יצאנו לבדוק מהם שירותי האינטרנט הללו שתוכלו לקבל מטעם משרדים אלו וחזרנו עם כל התשובות.
הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך
כדי שנוכל לבדוק מהם שירותי האינטרנט שמשרדי פרסום שונים צפויים להציע לכם, היינו צריכים לפנות אל גורמים שמבינים דבר או שניים בנושא. לכן, כתבנו פוסט בקבוצות פייסבוק שונות וביקשנו מבעלי עסקים בתחומים שונים לשתף אותנו האם הם הסתייעו לאחרונה במשרדי פרסום כדי לפרסם את העסק שלהם ברחבי הרשת. אם כן – איך הם עשו זאת? כך בעצם התאפשר לנו לגלות באופן עקיף את שירותי האינטרנט המדוברים.
שירות מספר 1 שמשרד פרסום יכול להביא לכם – קידום ממומן
מרבית התושבים בישראל נחשפים מידי יום לפרסומים ממומנים ברחבי הרשת. שכן, הרבה אנשים גולשים ברחבי הרשת והקידום הממומן נמצא ממש מתחת לאף שלנו. אם אתם תפנו בקרוב אל משרד פרסום בבקשה לפרסם את העסק שלכם, אתם כנראה תשמעו קודם כל על האפשרות הזו. שכן, היא נחשבת לאחת הנפוצות. קידום ממומן הוא כזה שמופיע במקומות שונים ברחבי הרשת, למשל:
- באתרי חדשות
- בפייסבוק
- באינסטגרם
- בגוגל ועוד
שירות מספר 2 שמשרד פרסום יכול להביא לכם – מאמרי קישורים
אם תפנו אל חברות פרסום גדולות ומוכרות כמו למשל אריקס דיגיטל, אתם כנראה תשמעו לא מעט על הקסם שמחוללים מאמרי הקישורים. אם לא שמעתם על המאמרים הללו, כדאי שתדעו שמדובר במאמרים שיקדמו את האתר שלכם כמו קסם. אתם לא תספיקו להגיד אברה קדברה ואתם תראו שמספר הלקוחות שגולש באתר שלכם גדל באופן משמעותי.
שירות מספר שמשרד פרסום יכול להביא לכם – קידום אורגני
נדמה שלאחרונה התחום האורגני כובש אותנו בתחומים שונים. אז למקרה שלא ידעתם, כדאי שתכירו את הקידום האורגני. ולא, אין לו שום קשר למאכלים אורגניים. מדובר בקידום בגוגל שנראה על פניו כחלק בלתי נפרד מהעמוד שבדפדפן. זה כל היופי שבו, שהגולש לא חושב שמדובר בקידום שנעשה על ידי משרד פרסום. כך שהדבר גורם לגולשים רבים להיכנס אל הקישור שמוביל, איך לא? אל האתר שלכם.
כמה מילים לפני סיום
עד כאן המדריך המקוצר שאפשר לכם להכיר את 3 השירותים הנפוצים ביותר שמשרד פרסום טוב יכול להביא לכם, בעלי העסקים. כעת, כשידועים לכם השירותים הללו, נותר לכם רק לבחור את המתאימים לכם ביותר וליצור קשר עם משרד פרסום מוביל. מאחלים לכם שתבצעו את הבחירה הנכונה ושתגיעו למספר לידים גבוה ביותר. שיהיה לכם בהצלחה!