בוודאי שמעתם את המונח קידום אתרים, ובטח גם נוספה אליו שם התואר "אורגני" ואין לכם שמץ של מושג מה זה אומר, מה אתם בתור בעלי עסק רשאים או יכולים לדרוש מהחברה שבה ביצעתם את הריטיינר של קידום האתר שלכם, כמה עולה קידום אתרים ועוד הרבה שאלות שעולות כשאתם בתור בעלי עסקים לא מבינים בתחום מסוים.
אם כך המאמר הזה בדיוק בשבילכם. בואו נעשה סדר בכל הנוגע בתחום קידום האתרים! או לפחות מרכזי הדברים.
קידום אתרים אורגני או במונח המקצועי יותר SEO
מדובר באחד התחומים הכי גדולים ומשמעותיים בשיווק הדיגיטלי. זוהי הדרך היחידה לגרום לאתר שלכם להגיע לנוכחות חזקה וטובה ברחבי האינטרנט. הדרך פועלת דרך חיפושים אורגניים של גולשים במנועי החיפוש השונים. בגלל שהתחום הזה צבר תאוצה רבה ועסקים רבים הבינו את החשיבות שלו התרחש איזשהו "פיצוץ" בתחום קידום האתרים ואופטימיזציה הלכה וירדה. כמות נותני השירות, הרבה שלהם, ההתפתחות הטכנולוגית והמקצועית שלהם, הבטחות, תמחורים – כל אלו הם חלק מתהליך נכון של ספק שירותי SEO וחשוב לנו שתבינו כמה עולה קידום אתרים לעומק.
מה חשוב להבין לגבי המחיר של ספק שירותי קידום האתרים?
כדי שתוכלו להבין מה אמור להיות כלול במחיר של שירות קידום האתרים אותו בחרתם, מה לא כלול ואתם לא יכולים לדרוש ומי מבטיח לכם הבטחות שווא ריקות מתוכן או לחילופין הבטחות מופרזות וחסרות היגיון או בסיס, אתם צריכים להבין כמה נקודות חשובות הקשורות לעולם ה SEO והאופטימיזציה של האתר לחיפוש בגוגל.
- קידום אתרים הוא שירות שכבר עבר את תהליך ההתפתחות הגדול שלו וכיום הוא נחשב מקצוע מעולה שמתנהל על ידי מומחים. השירות הוא מתמשך ולא דבר שעושים בפעם אחת או בלחיצת כפתור. זה תהליך או מסע איך שתקראו לו שגורם לאתר שלכם לעלות מקומות ודפים בחיפושים בגוגל. התהליך אמור להיות מחושב ומושכל וכזה שנשאר לטווח ארוך.
- המודל הכי משתלם ויעיל של קידום האתרים הוא גם הנפוץ ביותר הוא והוא שהתמחור של קידום התארים יהיה בריטיינר מוגדר, חודשי וקבוע. בגלל שמדובר בתהליך ארוך כמו שאמרנו, העבודה לא מראה את התוצאות שלה ישר ויש צורך להמתין ולחכות לתוצאות ואם יש צורך להמשיך לדייק ולהשתפר משם: להוסיף תוכן, לבצע אופטימיזציות, לייצר קישורים חדשים וכן הלאה.
אחרי שהבנו קצת, בואו נגיד לתאכלס: מה כלול במחיר של שירות קידום אתרים בגוגל?
כמובן שכל מקרה לגופו וכל עסק או אתר והמטרות והצרכים שלו, כדי לספק תוצאות טובות ואיכותיות, אך אלו המרכיבים המרכזיים:
יצירת תכנים חדשים לאתר, אופטימיזציה של האתר, ניטור ובקרה של מהלכי קידום, קישורים נכנסים ויצירת סיגנלים חברתיים.
לסיכום
אנחנו מקווים שנתנו לכם מושג או לפחות מידע כללי שבתוכו אתם מרגישים בנוח יותר לדבר על הנושא או תחום של קידום אתרים בגוגל. זהו תחום רחב שמתפתח כל הזמן ואנחנו בטוחים שהוא יעשה טוב לעסק שלכם אם רק תבחרו חברה טובה ותסמכו על התהליך.