עולם השיווק הדיגיטלי הפך בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהצלחה של עסקים.
היום ברור לכולם שאם זה לא באינטרנט – זה לא קיים.
אבל בנייה של אתר מוצלח לעסק שלכם אינו מספיק על מנת לייצר כמות מקסימלית של לידים ולהרחיב את כמות העיניים שרואות אותו.
כאן מגיעה החשיבות של דפי הנחיתה, שהם למעשה העמוד הראשון אליו יגיעו הלקוחות הפוטנציאליים שלכם דרך קמפיין הפרסום הדיגיטלי שלכם, ומהווים למעשה את הרושם הראשוני אותו העסק שלכם יוצר.
מה הופך דף נחיתה למוצלח
מכיוון שאין הזדמנות שניה לרושם ראשוני, לאיכותו של דף הנחיתה שלכם חשיבות עליונה ביצירת לידים והגברת המכירות של העסק שלכם. הכנו עבורכם רשימה של כמה קווי יסוד שיהפכו את דפי הנחיתה שלכם לדפי נחיתה שמותאמים להמרה בצורה הטובה ביותר.
כותרת, כותרת, כותרת!
הכותרת היא הדבר הראשון אותו יראו הלקוחות שלכם בדף הנחיתה, לכן קיימת חשיבות שהיא תהיה עוצרת וברורה ככל הניתן. הכותרת הראשית חייבת להיות קצרה וקולעת, לתפוס את הקורא ולהסביר לו מה אתם מעשה מציעים. מומלץ לתת פן אישי לכותרת שלכם שתמשוך את הקורא הלאה.
היתרון שבפשטות
זכרו שאף אחד לא מעוניין לשבור את הראש מול פסקאות ארוכות שמזכירות מאמרים אקדמיים. חשוב שתסבירו לקוראים בפשטות ובעקביות בדיוק מה אתם מציעים ומדוע כדאי להם לעשות איתכם עסקים. הדגישו את האלמנטים המרכזיים שמייחדים את העסק שלכם וסדרו את המאמר בצורה נוחה לקריאה עם פסקאות קצרות ועקביות. מומלץ להמשיך את הקו המתחיל בקמפיין הפרסום שלכם ולא להפציץ את הקוראים במידע לא רלוונטי שעלול להיות מסובך לקורא הממוצע.
דעו את הקהל שלכם
בעסקים, כמו בעסקים, חשוב לדעת את החשיבות של ביקוש והיצע. תלמדו מה הצרכים של קהל היעד שלכם, מה הם מחפשים, מה החסרונות אותם הם רואים בעסקים דומים ותכוונו לשם. לדוגמה, אם הרבה אנשים מפחדים להתעסק עם בתי השקעות בגלל חוסר הבנה במושגים פיננסיים מסובכים, הפכו את זה לפשוט וברור עבורם בשפה אותה הם יבינו.
עשו את זה אישי
כמו בכותרת הראשית, מומלץ להשתמש במילים הפונות ללקוח באופן אישי וקוראות לו לפעול. קריאה לפעולה היא טכניקה מוכרת ומוכחת המעודדת את הלקוח לפעול דרך מתן תחושה של שיפור עצמי. הכניסו את הקורא לעמדה של שותף בקריאה עצמה דרך שימוש במילים כמו "אני רוצה", "בא לי", "מתאים לי", וכן שימוש בשאלות רטוריות הפונות לקורא באופן אישי.
בחירה חכמה של עיצוב ותמונות
כמו בכל פרסומת, לעיצוב ולבחירת התמונות בדף הנחיתה שלכם יש חשיבות עליונה בהעלאת אחוזי ההמרה. שמרו על אחידות בין העיצוב של קמפיין הפרסום ודף הנחיתה שלכם, ותדאגו שהעיצוב ימשוך את העיניים של הקורא למידע הרלוונטי ביותר.